O ile poszukujesz pomysłów na ulotki reklamowe, przykładów i wskazówek, to jesteś we odpowiednim miejscu. Poniżej wyjaśniamy, dlaczego ulotki są dziś nadal skutecznym narzędziem reklamowym i jak można je własną pracą stworzyć. Podczas gdy e-maile są bardzo szybko wyrzucane do kosza, a promocji w social media i na wortalach internetowych są często omal ignorowane, ulotki cieszą się ogromną popularnością Jest to jedna z najstarszych form komunikacji w marketingu, niemniej jednak wciąż skuteczny sposób rozpowszechniania informacji o firmie i jej ofercie.
Skuteczny marketing
Niektóre ulotki są od razu zauważane, ponieważ mają szczególnie ładną kolorystykę (zobacz także: przeczytaj więcej o agencji reklamowej i materiałach reklamowych). Jeżeli już to możliwe, unikaj monotonnych kolorów i wybieraj bardziej żywe. Są to kolory: niebieski, żółty, zielony i różowy, które przyciągają uwagę klientów. Bez względu na to, czy promujesz przykładowo produkt, czy usługę, wydarzenie, menu lub inny rodzaj treści, kolor jest z całkowitą czyli stu procentową pewnością ważnym czynnikiem (zobacz także: projektowanie graficzne). Z całkowitą czyli stu procentową pewnością wybór dokładnie określonej czcionki to dobry sposób na wyróżnienie ulotki. Dzięki stosownej czcionce projekt niewątpliwie zyska na atrakcyjności. W ten sam sposób informacje zawarte w ulotce będą bardziej czytelne dla potencjalnych klientów. Możesz również zdecydować się na użycie różnych krojów czcionek w tej samej ulotce, by zyskać jeszcze bardziej kreatywny i wyróżniający się przekaz. Schemat graficzny powinien być oryginalny i przyciągający uwagę. Tworząc ulotkę, możesz potrzebować dobrego pomysłu, który wcale nie jest banalny. Aby zaskoczyć odbiorców, można pomyśleć o bardziej nietypowym szablonie. Na przykład można użyć tekstu, obrazu i grafiki, by utworzyć różne warstwy, tak jakby niektóre elementy były bliżej siebie, a inne dalej od siebie. Ta szczególna zabawa z elementami graficznymi kreuje obraz, który jest dobrze umiejscowiony w przestrzeni i daje niemal trójwymiarowe doznania wizualne.
Warto zobaczyć: www.whiteart.pl/ksiega-identyfikacji-wizualnej