Czy warto inwestować w materiały reklamowe

Kampania ulotkowa, tożsamo jak każda inna strategia marketingowa, wymaga bardzo starannego planowania. Roznoszenie ulotek od drzwi do drzwi to tradycja pośród narzędzi marketingowych, która stale się odnawia. Ale nie chodzi tylko o ulotki: można też dostarczać bezpłatne próbki lub oferty specjalne od dużych sprzedawców detalicznych, a także wszelkiego rodzaju materiały reklamowe.

Dystrybucja ulotek w systemie od drzwi do drzwi znaczy możliwość skutecznej reklamy firmy i dotarcia do wybranych odbiorców na określonym obszarze (zobacz również: zerknij jeśli chcesz wiedzieć więcej o agencji reklamowej i tworzeniu materiałów reklamowych).
Schemat graficzny – ulotki reklamowe
Głównie należy wziąć pod uwagę rozmiar i kształt ulotki albo broszury, która ma być wykonana. W zależności od tego, jaką formę dystrybucji materiałów reklamowych wybrałeś, na prawdę świetny rozmiar będzie się różnił. O ile np zdecydowałeś się na ręczną dostawę w obszarach tranzytowych, z całkowitą czyli stu procentową pewnością całkiem dobrze będzie zaprojektować małe ulotki, które ludzie mogą włożyć do kieszeni albo torby, jednakże o ile marketing ma być dostarczona do domów, format może być większy (dodatkowe informacje: materiały reklamowe). Dalszym krokiem jest określenie walorów estetycznych ulotki, które będą miały decydujące znaczenie dla pozyskania spojrzenia odbiorcy. Z tego powodu najwłaściwszym wyborem będą jaskrawe kolory, proste geometryczne kształty o dużym kontraście i niekonwencjonalne obrazy. Istotne jest też określenie, do kogo ma być skierowany nasz przekaz, ponieważ wybór grafiki, formatu papieru i tekstu będzie musiał być inny, o ile kierujemy go do młodej lub starszej grupy odbiorców. Wiek odbiorcy będzie miał też decydujące znaczenie przy określaniu wielkości kroje czcionek, która powinna być zazwyczaj czytelna dla wszystkich.

Źródło informacji: www.whiteart.pl/folder-reklamowy