Profesjonaliści od reklamy

Zasady projektowania graficznego są jak klocki. Każdy z nich nakłada się na siebie, aż powstanie podstawa do wykonania czegoś niesamowitego – niezależnie od tego, czy projektujesz logo, stronę www, czy ilustrację na zamówienie. O ile chcesz poznać wszystkie podstawy projektowania graficznego, to świetnie trafiłeś, ponieważ omówimy je wszystkie.

Projektowanie graficzne to sztuka, która wymaga poświęcenia sił i czasu. Projekt graficzny – najbardziej istotne zasady Jeśli chodzi o projektowanie, zdecydowanie powinno się być kreatywnym, ale trzeba także zachować równowagę (warto także zobaczyć: materiały reklamowe). Pomyśl o tym w ten sposób: gdybyś dekorował swój salon, nie próbowałbyś wcisnąć sofy, fotela, stolika kawowego i stolików końcowych w jeden nieduży kącik, prawda? Nie, rozłożyłbyś te elementy w całym pokoju, by uzyskać równowagę. W przypadku projektowania graficznego jest ze starannością jednakowo. Linie i kształty stanowią bazę projektów, a sposób ich zastosowania może całkowicie przemienić ich wygląd i wrażenie (sprawdź: przeczytaj więcej o agencji reklamowej i materiałach reklamowych). Twoje logo jest twarzą Twojej marki. Kształty, które zastosujesz w swoim logo, wpłyną na to, jak odbiorcy będą Cię postrzegać. Linie i kształty, których używasz w swoich projektach, są częścią jeszcze większego obrazu, zwanego tożsamością marki. Kolory, które wybierasz do swoich projektów, mają kluczowe znaczenie nie tylko i wyłącznie dla ogólnej estetyki, ale także dla tego, jak bardzo dobrze Twoje projekty łączą się z odbiorcami (co ostatecznie przekłada się na wyniki). Jeżeli zamierzasz wykorzystać kolor na własną korzyść, powinieneś zrozumieć, jak każdy kolor wpływa na odbiorców. Kolor czerwony w każdej sytuacji przyciąga uwagę, a niebieski odcień uspokaja zmysły.
Zobacz: http://www.iveno.eu