Jak bardzo dobrze zareklamować swoją działalność? Dobra reklama jest podobnie znacząca jak wszelkie kwestie początkujące powstanie firmy. Bez reklamy nie ma klientów, bez klientów nie ma sukcesu. Na nieszczęście egzystujemy w czasach chaosu reklamowego.
Gdziekolwiek wyjdziemy – wszędzie widać wielkie bilbordy albo plakaty, które powodują poirytowanie i działają najczęściej w sposób odwrotny od zamierzonego. Warto zrezygnować z takich form promocji, gdyż często zwyczajnie giną w stosie innych reklam, a w przypadku złego ulokowania (przy ruchliwej ulicy) mogą być dosłownie powodem wypadków. Rezygnując z takich form reklamy, do głowy może przyjść także marketing telewizyjna czy radiowa; te natomiast są szalenie drogie i mimo (w sytuacji promocji telewizyjnej) wysokiej skuteczności, powodują niemałe braki w portfelu. Duża ilość potencjalnych klientów korzysta dzisiaj z internetu – to właśnie tam najlepiej umieścić naszą reklamę. Marketing internetowy – jak to świetnie rozegrać? Najlepiej zacząć od czegoś prostego. Jako że wiele osób korzysta dzisiaj z popularnego Facebooka, można stworzyć fanpage, który jest intuicyjny w zaprojektowaniu i przez cały proces budowy jesteśmy instruowani. W promowaniu fanpage pomagają konkursy, na których można poświęcić jeden produkt do wygrania w zamian za udostępnienie strony. Jeżeli już uda nam się to rozwinąć, warto pomyśleć o profesjonalnej internetowej stronie. Projektowanie stron internetowych powinno się już do trudniejszych obowiązków, jednakże w tym przypadku można korzystać z pomocy eksperta.
Warto zobaczyć: wydawnictwo Lubelskie.