Reklama dla twojego biznesu

Opakowanie jest przede wszystkim opakowaniem dla produktu. Opakowanie zapewnia integralność produktu w całym łańcuchu dostaw. Musi on zapewniać niezbędny poziom ochrony.

Pełni ona rolę nośnika informacji. Wpływa na pragnienia konsumentów, przykładowo w zakresie zachowań zakupowych. Funkcje opakowań są bardzo zróżnicowane. A oczekiwania klientów są nieskończone (sprawdź: projekt graficzny). Projektowanie opakowań wymaga opracowania skutecznej koncepcji. Jakość projektu i zaprojektowania opakowania produktu jest ważnym elementem sukcesu marketingowego. Opakowanie jest swego rodzaju znakiem rozpoznawczym produktu na półce sklepowej. A przy tym, opakowanie stanowi jeden z najważniejszych momentów kontaktu z klientem.
Schemat graficzny etykiety
Projekt etykiety produktu, dostosowany do marki i produktu, ma zasadnicze znaczenie w określeniu właściwego postrzegania produktu i marki – i musi to zrobić bardzo szybko, aby nie tylko przyciągnąć, ale i utrzymać uwagę nabywców. Projekt etykiety produktu może przyczynić się do sukcesu albo porażki marki, w współzależności od materiału, z którego jest stworzona (polecana strona: dodatkowe informacje o identyfikacji wizualnej). Dodatkowo materiały etykietowe mogą pomóc w rozszerzeniu przesłania marki – np zaangażowania w zrównoważony rozwój – dzięki zastosowaniu ekologicznych i nadających się do recyklingu materiałów etykietowych. Różnica między dobrym a świetnym projektem etykiety produktu tkwi w elementach wizualnych. Przyciągnij uwagę kupującego za pomocą wyrazistej ikony, jasnej palety kolorystycznej lub dosłownie powtarzającego się wzoru – czegoś, co zaraz przyciąga uwagę i przyciąga wzrok.

Zobacz: http://www.actinea.pl/standardowe-kalendarze-ksiazkowe