Reklama w biznesie

Projektowanie graficzne to pojęcie, z którym zapoznajemy się, gdy zakładamy firmę, gdy potrzebujemy logo, wizytówek, papieru firmowego albo materiałów drukowanych wymagających projektu graficznego. Każda firma, marka, stowarzyszenie, oraz wydarzenie dąży do tego, by ogólny wizerunek graficzny był bardzo wysokiej jakości, zapadający w pamięć, innowacyjny i bez wątpienia bardzo szybko znany. Dlatego schemat graficzny jest tak niezwykle ważny w marketingu.

Cel projektowania tożsamości korporacyjnej
Głównym celem zintegrowanego projektu graficznego jest pozyskanie unikalnego, przyszłościowego i skutecznego podejścia na rynku (zobacz więcej: sprawdź więcej informacji o tworzeniu materiałów reklamowych). Powinien on prezentować się w jednolity sposób od pierwszego spojrzenia, tak aby klienci wiedzieli, o jaką firmę chodzi, gdy spojrzą na logo albo drukowane materiały promocyjne. Jeżeli już rynek nie rozpoznaje Cię na 1-szy rzut oka, konkurencja jest o krok przed Tobą. Przy projektowaniu materiałów należy pamiętać o użytkowniku końcowym. Niezależnie od tego, czy projektujesz elementy do druku, czy do wykorzystania w sieci, możesz wpływać na odbiorców, z uwagi różnorakie zmysły (zobacz więcej: materiały reklamowe). Oba rodzaje mediów zapewniają stymulację wizualną poprzez obrazy i typografię, ale różnią się radykalnie, jeśli chodzi o wykorzystanie pozostałych zmysłów. Weź do ręki czasopismo, kartkę z życzeniami lub czasopismo, a zrozumiesz, co oznacza zmysł dotyku, który nie jest związany ze zmysłem wzroku. Możesz być stymulowany i przyciągany przez materiał, który wybierzesz, lub możesz być podekscytowany zapachem świeżo wydrukowanej książki. Projektując elementy stron internetowych, można wykorzystać technologię do zapewnienia emocji multimedialnych. Do prac internetowych można dołączać filmy wideo albo animacje, ażeby tchnąć w nie odrobinę życia. Można dosłownie włączyć dramatyczną ścieżkę dźwiękową, aby urozmaicić zajęcia.

Źródło: www.whiteart.pl/klienci