Rodzaje kalendarzy reklamowych

Działania marketingowe dla firm obejmują różne elementy, których misją jest wypromowanie firmy a także zdobycia nowych klientów, a więc poprawa rezultatów sprzedażowych. Oczywiście jednym z najważniejszych elementów jest reklama bezpośredni, czyli na przykład gadżety reklamowe. Na gadżety reklamowe często wybierane są kalendarze plakatowe, które są rozwiązaniem praktycznym.

Gadżety promujące firmę – co trzeba mieć świadomość tego?
Gadżety, które są wręczone jako upominki klientom, kontrahentom, jak też pracownikom własnej firmy, stanowią świetne nośniki treści reklamowych. Warto pamiętać natomiast, ażeby wybierać przedmioty użyteczne oraz praktyczne, tj. kalendarze tygodniowe, które dostępne są w różnorakich wariantach a także formatach począwszy od formatu A4, a skończywszy na schemacie A6. Co więcej, kalendarze mogą być personalizowane poprzez wyselekcjonowanie odpowiednich dodatków, takich jak tasiemki z nadrukami, gumki do zamykania, uchwyty na długopisy a także wklejki wewnątrz kalendarza. Ponadto, kalendarze książkowe na okładce zawierają logotyp, który może być naniesione za pomocą różnorakich technik. Często  stosuje się tak zwane tłoczenie znaku albo grawerowanie. Popularne jest także nanoszenie elementów metalizowanych oraz pozłacanych, jak także garbiki stosowane na grzbiecie kalendarza książkowego. Jak się więc okazuje, kalendarze są dostępne w rozmaitych formach, są to zarówno kalendarze ścienne, biurkowe jak również książkowe. W związku z tym klient może wybrać taki kalendarz, który najbardziej mu odpowiada.

Zobacz: https://www.iveno.pl/kalendarz-ksiazkowy-tygodniowy-a5-wieczny